День здоров’я . Наше здоров‘я залежить від щоденних дій

 

Щорічно 7 квітня в усьому світі відзначається важлива подія - День здоров'я. Суть цього свята полягає в тому, щоб нагадати людям про те, як важливо зберігати бадьорість духу й хороше самопочуття. Дата була обрана невипадково - 7 квітня 1948 почала свою діяльність Всесвітня організація здоров'я.


Наше здоров‘я залежить від щоденних дій.

У Всесвітній день здоров‘я простими, але корисними звичками, які допоможуть вам почуватися добре щодня, ділиться ЮНІСЕФ:

Ø Пийте достатньо води (від 30 мл води на кожен кг )

Ø Глибоко дихайте

Ø Відпочивайте від гаджетів

Ø Робіть ранкову зарядку

Ø Вчасно лягайте спати

Ø Частіше бувайте на свіжому повітрі.

Турбуйтесь про себе та бережіть себе.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Віденська кава Юрія Кульчицького

Грайте в онлайн-гру “Хайп проти Правди” та отримайте шанс відвідати штаб-квартиру НАТО в Брюсселі

План Джорджа Маршалла