ЮНІСЕФ і TARABAROVA створили пісню для підтримки ментального здоров’я дошкільнят

 

Коли ми потрапляємо у стресову ситуацію чи нас оточують погані новини, у нагоді можуть стати ефективні алгоритми, які допомагають заспокоїтись і вийти зі стану безпорадності. Пісня «Я і Ти» допоможе дітям опанувати емоції та заспокоїтись в стресових ситуаціях і під час повітряних тривог.

Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні разом зі співачкою Світланою Тарабаровою та психологинею Світланою Ройз створили пісню «Я і Ти» для підтримки дітей віком 2-6 років. Пісня є частиною спецпроєкту «Гратися і не боятися» за підтримки Міністерства освіти і науки України в межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?».

 Кожне слово і навіть ритм пісні «Я і ти» допомагають дітям скерувати свою активність та позбутися відчуття тривожності. Малюкам подобається ідентифікувати себе з тваринами, а у цій пісні  рухи та звуки, що допомагають їм відчути себе захищеними. Слова «я і ти» нагадують, що разом ми можемо подолати будь-які перешкоди. Ритмізація пісні впливає на серцебиття, допомагаючи йому вгамуватись.

Пісня допомагає дошкільнятам зняти напругу, опанувати емоції, а також ідеально підходить для руханки, яку батьки та вихователі можуть робити разом з дітьми вдома, в садочку, в укритті чи в будь-якому іншому місці.

 Співайте та робіть руханку з дітьми — нехай ця пісня стане вашим надійним інструментом для підтримки дітей! Вже більше 25 000 дітей-вихованців садочків долучилися та підтримують своє ментальне здоровʼя за допомогою «Я і ти»!



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Віденська кава Юрія Кульчицького

Грайте в онлайн-гру “Хайп проти Правди” та отримайте шанс відвідати штаб-квартиру НАТО в Брюсселі

Винахідник приносить світло в'язням темряви. Всесвітній день абетки Брайля