Проєкт про мед із замінованих полів здобув перше золото для України на «Каннських левах»
Ще одне
нагадування про наслідки повномасштабного російського вторгнення. Saatchi &
Saatchi Ukraine стала першою українською агенцією, що здобула золото на
фестивалі «Каннські леви» за проєкт «Мед мінних полів». Команда перемогла в
категорії Sustainable Development Goals: Decent Work And Economic Growth.
Мета проєкту
«Мед мінних полів» — привернути увагу до проблеми замінованості України й
допомогти з її розмінуванням.
Це
лімітований продукт, створений з урахуванням всіх заходів безпеки. Для його
отримання команда проєкту скористалась технологіями та природою. На замінованій
ділянці поля дрони засіяли медоносні трави, а бджоли, не чутливі до мін,
збирали нектар, з якого виготовлявся мед. Задля безпеки бджолярів створили
спеціальні вулики й розташували їх на розмінованій території.
Першу партію меду подарували дипломатам і впливовим особам у всьому світі. Також у проєкті беруть участь українські та закордонні партнери, які розповсюджують мед у різних країнах.
Окрім
золотої нагороди, «Мед мінних полів» отримав бронзу в номінації Creative Commerce: Corporate Purpose &
Social Responsibility та потрапив до шортлисту в категорії Titanium.
«Каннські
леви» — це один із найбільших та найпрестижніших фестивалів креативності, який
щороку відбувається в Каннах. Подія привертає увагу найкращих маркетологів,
рекламників та креаторів з усього світу. Вони змагаються та оцінюють найбільш
інноваційні та творчі рішення у своїй сфері.
Коментарі
Дописати коментар