Проєкт про мед із замінованих полів здобув перше золото для України на «Каннських левах»

 

Ще одне нагадування про наслідки повномасштабного російського вторгнення. Saatchi & Saatchi Ukraine стала першою українською агенцією, що здобула золото на фестивалі «Каннські леви» за проєкт «Мед мінних полів». Команда перемогла в категорії Sustainable Development Goals: Decent Work And Economic Growth.

Мета проєкту «Мед мінних полів» — привернути увагу до проблеми замінованості України й допомогти з її розмінуванням.


Це лімітований продукт, створений з урахуванням всіх заходів безпеки. Для його отримання команда проєкту скористалась технологіями та природою. На замінованій ділянці поля дрони засіяли медоносні трави, а бджоли, не чутливі до мін, збирали нектар, з якого виготовлявся мед. Задля безпеки бджолярів створили спеціальні вулики й розташували їх на розмінованій території.

Першу партію меду подарували дипломатам і впливовим особам у всьому світі. Також у проєкті беруть участь українські та закордонні партнери, які розповсюджують мед у різних країнах.

 

Окрім золотої нагороди, «Мед мінних полів» отримав бронзу в номінації  Creative Commerce: Corporate Purpose & Social Responsibility та потрапив до шортлисту в категорії Titanium.

«Каннські леви» — це один із найбільших та найпрестижніших фестивалів креативності, який щороку відбувається в Каннах. Подія привертає увагу найкращих маркетологів, рекламників та креаторів з усього світу. Вони змагаються та оцінюють найбільш інноваційні та творчі рішення у своїй сфері.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Віденська кава Юрія Кульчицького

Бернська конвенція і авторське право

Інтегроване та інклюзивне навчання в Італії