Як підліткам піклуватися про ментальне здоров’я

 

«Ден і Рора проти корпорації С.» — анімований комікс, створений для дітей та підлітків, який у форматі розваг і навчання розповідає про основи турботи про ментальне здоров’я.

Згідно з дослідженнями, діти віком 13–15 років найбільш вразливі до впливу війни в Україні, адже вони ще не мають достатньо навичок, щоб піклуватися про свій ментальний стан. 

Щоб покращити цю ситуацію, команда Координаційного центру з психічного здоров’я КМУ створила анімований комікс у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» — ініціативи першої леді України Олени Зеленської для платформи Дія. Освіта.

Якось прогресивний Честнат-сіті втратив свої кольори. Його мешканців поглинули стрес, напруга та гнітюче відчуття безперспективності, викликані небувалою кількістю проблем: дороги паралізовані заторами, місто страждає через комунальні негаразди, сварки, агресія і взаємні звинувачення стали буденністю.

За бідами, які звалилися на місто каштанів, стоїть злий геній-науковець. У своїй підземній лабораторії він готується до тріумфу, адже Честнат-сіті от-от охопить суцільний морок.

Ден і Рора, пара допитливих друзів, влаштовують власне розслідування довкола подій у Честнат-сіті. Підлітки дізнаються, що приховує злий геній, і чому він заприсягнувся помститися місту, яке колись так любив.

Друзі прагнуть врятувати місто, але справі перешкоджають не лише посіпаки науковця, а й стрес. Тож без знань про підтримку ментального здоров’я їм не обійтися.

Протягом семи коротких серій глядачі спостерігатимуть за пригодами Дена і Рори, які рятують місто та його жителів від розпачу й депресії та вчаться підтримувати себе в непростих випробуваннях.

Комікс поєднує розвагу та навчання. Тож підлітки можуть легко засвоїти вправи, що допоможуть їм якісно піклуватись про ментальне здоров’я.

Під час перегляду коміксу глядачі дізнаються про нескладні вправи та розвинуть навички, які допоможуть турбуватися про власне ментальне здоров’я та краще розуміти свій стан:

Техніка для заспокоєння «Амулет спокою»

Техніка для подолання панічних атак

Техніка «Кольори» для подолання агресії

Вміння подолати самотність

Організація часу, щоб долати щоденний стрес

Повернення сну, якщо стрес заважає

Анімований комікс створено насамперед для дітей, однак буде корисним усім, хто працює з дітьми, та стане в пригоді батькам, які хочуть подбати про ментальне здоров’я своїх дітей.

Переглядайте освітній анімований комікс «Ден і Рора проти корпорації С.» за посиланням —

 https://osvita.diia.gov.ua/courses/dan-and-rora-vs-stress-corporation?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR12uxywQCeI_aQMeW9ql0vKkE4K-I6W3Ujk-yZsoh1fYSvg_yqdf1FshdI_aem_AfZNWHkceg9laZzwVQpYvvifeA-GEExZgcwq9vDsoSOQWqGUsx1Czwci_IQwT5Y9p9x5RY4jy_I7hlUv9k27Jt6N

Долучайтесь та навчіть дітей цих нескладних вправ.

Комікс вийшов на платформі Дія. Освіта. Він створений Координаційним центром з психічного здоров’я КМУ у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» – ініціативи першої леді Олени Зеленської – за підтримки агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в межах проєкту «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який втілює організація Пакт. Комікс є частиною заходів «Місяця обізнаності про ментальне здоров’я», який відзначається протягом травня 2024 року.

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Віденська кава Юрія Кульчицького

Грайте в онлайн-гру “Хайп проти Правди” та отримайте шанс відвідати штаб-квартиру НАТО в Брюсселі

БЕЗПЕКА (ЦИ)ВІЛЬНИХ: Як не втратити зв’язок та Інтернет під час відключень електроенергії