Василь Стус із «Джавеліном» та Ліна Костенко з автоматом
Проєкт українського
стартапу Awesomic «І словом, і ділом» («The League of Information Warriors»),
що зображає українських літераторів як військовослужбовців, здобув премію Red
Dot у категорії «Brands & Communication Design».
«Війна йде на всіх фронтах, включно на
культурному. Наші письменники, культура, мова – це все допомагає тримати
оборону на інформаційному фронті. А його активність допомагає реальному
фронту», – сказав один із співвласників Awesomic Роман Севастьянов.
Цей проєкт –
комунікаційна кампанія про силу слова та інформації. Вона мала надихнути людей
боротися на інформаційному фронті в російсько-українській війні. Авторка
проєкту – дизайнерка й ілюстраторка Юлія Кузнєцова. Вона зобразила відомих
українських письменників та філософів як воїнів, що захищають свою землю зі
зброєю в руках: Василь Стус із «Джавеліном», Ліна Костенко з автоматом та
Григорій Сковорода з мінометом.
креативністю (і ми це успішно робимо). Напевно, митцю потрібно відчувати сильні емоції, бути у вкрай надскладних умовах, щоб створити щось важливе. Моя робота з’явилася під час повномасштабної російської агресії, геноциду мого народу – напевно, це і робить її такою особливою», – розповіла ілюстраторка.
Проєкт «І
словом, і ділом» також представлять у Музеї дизайну Red Dot – найбільшої у
світі колекції досягнень сучасного дизайну в Німеччині.
Стартап Awesomic заснували у 2020 році українці Роман Севастьянов і Анастасія Павлишина. З Awesomic працювало понад 1370 клієнтів зі всього світу, переважно із США. Їх сервісом із пошуку дизайнерів користуються понад 200 стартапів Y Combinator і сам фонд YC, Lift99, а в минулому – People.ai та Restream.
Red Dot
Design Award – одна з найпрестижніших премій у дизайні, яку з 1954 року вручає
інститут Центру дизайну землі Північний Рейн–Вестфалія, Німеччина. У різні часи
премію отримували Apple, Google та Sony.
Коментарі
Дописати коментар