Зроби крутий проєкт з медіаграмотності та отримай 50 тисяч гривень

 

Ми взаємодіємо з медіа регулярно, щодня гортаємо стрічки соцмереж та ділимося новинами з друзями. Та чи вміємо розуміти інформацію, фільтрувати її та критично оцінювати? Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та INSCIENCE запускають онлайн-змагання ІНФОТОН, під час якого молоді люди 13-25 років зможуть створити власні проєкти з медіаграмотності на різні теми та в різних форматах та отримати грошові призи.

Подія відбудеться у форматі хакатону: за 48 годин команди молоді з допомогою менторів створять власні проєкти. Серед менторів — фахівці зі сфер бізнесу та медіа, представники креативної індустрії, фінансисти та консультанти з юридичних питань.

Завдяки проєктам молоді люди можуть розвінчати міфи про коронавірусну інфекцію, креативно розповісти про науку, вигадати гру про здоровий спосіб життя для своїх однолітків чи запустити власний блог про захист довкілля, на який підпишеться весь університет.

Ознайомитися з деталями онлайн-змагання ІНФОТОН та зареєструватися можна на сайті

https://inscience.io/infothone/

Дедлайн — 4 листопада.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Віденська кава Юрія Кульчицького

Бернська конвенція і авторське право

Камера, стоп. Знято! Євроквіз «Європейське кіно»