ЄВРОПЕЙСЬКЕ ДEРЕВО 2020 РОКУ


В рамках Екологічного Тижня від Чернігівської обласної бібліотеки для дітей «Екологія природи – екологія душі»  знайомимо вас з дуже незвичним європейським конкурсом.
Адже конкурсанти тут – ДЕРЕВА!

Знайомтесь з фіналістами.
Перше місце - Хранитель затопленого села
ВИД: СОСНА ЗВИЧАЙНА (PINUS SYLVESTRIS)
ВІК: 350 РОКІВ
РЕГІОН: ЧУДОБІН, Чеська Республіка
Історія дерева
Пам'ять про втрачене село
Ця сосна з Чудобіна (Chudobín) зростає на скелястому мисі греблі під назвою Вир (Vír). Назва сосни пов'язана з затопленим селом Чудобін, який припинив своє існування через будівництво греблі. Згідно з легендою, розказаною місцевими жителями, вночі під сосною сидів диявол і грав на скрипці. Однак набагато більш імовірно, що вони чули сильний вітер, що дме над долиною. Ця сосна є не тільки важливою пам'яткою, а й вражаючим свідченням її високої стійкості до зміни клімату і антропогенного впливу.



Друге місце - Гінкго з Дарувара

ВИД: GINKGO (GINKGO BILOBA)
ВІК: 242 роки
РЕГІОН: Дарувар, Республіка Хорватія
Закоханий гінкго
Я гінкго з Дарувара. Століттями я росло у замку разом зі своїм містом. Я закликаю людей розкинути руки і обійняти мій стовбур. Я простягаю «руку» дітям, щоб вони пограли і забралися на самий верх. Я отримав райське ім'я - Адам. Кожен день я пишу нові сторінки історії взаємодії природи і людей. Дозвольте мені відкрити вам мій секрет. Я не один. Поруч зі мною Єва. Протягом століть ми уособлюємо любов і життя в Даруварі. Зі своєї тіні Єва залишає схвальні компліменти моїй мужній приголомшливій красі. Обіймаю вас.
Гінкго.

Третє місце - "Самотня тополя"

ВИД: ТОПОЛЯ ЛАВРОЛИСТА (POPULUS LAURIFOLIA)
ВІК: 103 роки
РЕГІОН: ХАР-БУЛУК, КАЛМИКІЯ, РОСІЯ
"Самотня тополя" зі степів Калмикії
За легендою, цю тополя посадив на початку XX століття буддійський монах. Насіння він привіз з Тибету, куди здійснив паломництво. Чернець вклав насіння в посох і закопав на найвищій точці пагорба в безкрайньому степу. Тополя перетворилася на велетенське дерево з розлогими гілками, які відкидають густу тінь. Всі, хто робив довгі переходи на конях, зупинялися тут перепочити і зверталися до тополі з проханнями. Бажання здійснювалися. "Самотня тополя» шанується в Калмикії як святиня.


Більше дізнатись про конкурс:



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Віденська кава Юрія Кульчицького

Грайте в онлайн-гру “Хайп проти Правди” та отримайте шанс відвідати штаб-квартиру НАТО в Брюсселі

План Джорджа Маршалла