"Мене тестують": чому мультфільм з кроликом Ральфом змушує плакати і є таким важливим

 

Багато косметичних брендів продовжують тестувати свою продукцію на тваринах. Це означає, що деякий крем чи інший б'юті-засіб може потрапити у ваші руки ціною життя не однієї тваринки.

До Всесвітнього дня захисту лабораторних тварин, який буде 24 квітня, Humane Society International створили мультик Save Ralph, який стрімко розлетівся по соціальних мережах та змусив плакати чи не кожного, хто його бачив.

"Врятуй Ральфа" – це короткометражний фільм з покадровою анімацією, у якому кролик Ральф голосом лауреата премії "Оскар" Тайка Вайтіті дає інтерв'ю для документального фільму, коли він виконує свої повсякденні обов'язки "тестера" у токсикологічній лабораторії.

Тема тестування косметики на тваринах хвилює зоозахисні організації вже давно. В 40 країнах таку практику вже офіційно заборонили. Проте в деяких країнах вона повертає втрачені позиції. В інших частинах світу безглузді страждання і смерть тисячі тварин заради вироблення безпечної косметики досі вважають нормальним і законно продовжують це робити.

Тривалість мультфільму 3 хвилини 53 секунди. За цей час пухнастий речник встигає не лише розчулити кожного, але й розповісти про свої травми і самопочуття, чим підтверджує, що тестування косметики на тваринах – це знущання над живими істотами.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Віденська кава Юрія Кульчицького

Бернська конвенція і авторське право

Камера, стоп. Знято! Євроквіз «Європейське кіно»