Флешмоб для екологічно відповідальних людей


З нагоди Європейського тижня сталої енергії European Union in Ukraine  запускає спеціальний флешмоб для екологічно відповідальних людей!
Кожному пропонується взяти на себе зобов’язання заради нашого спільного зеленого майбутнього.
Я зобов’язуюсь крок за кроком іти до зеленого майбутнього:
Я намагаюся використовувати енергозберігаючі прилади
Я намагаюся економити всі ресурси
Я намагаюся давати речам друге життя
Я намагаюся їздити більш екологічним транспортом
Я намагаюся берегти довкілля
Я намагаюся сортувати сміття
Я намагаюся рятувати природу

Для участі напишіть «Я ЗОБОВ’ЯЗУЮСЬ» у коментарі під  публікацією
 Та позначте своїх друзів, щоб запросити їх також взяти на себе ці зобов’язання.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Віденська кава Юрія Кульчицького

Грайте в онлайн-гру “Хайп проти Правди” та отримайте шанс відвідати штаб-квартиру НАТО в Брюсселі

Винахідник приносить світло в'язням темряви. Всесвітній день абетки Брайля